Mi, a RegioJet, folyamatosan törekszünk a szolgáltatási színvonalunk növelésére a vonatokon és a buszokon. Mindent megteszünk, hogy utasaink elégedettek legyenek. A legjobban az számít, hogy biztonságosan, időben és jó hangulatban érjen célba.
Garantáltan jár visszatérítés részben vagy egészben, akár busszal, akár vonattal később a célállomásra. Az időben érkezési garanciával, amely egyedülálló Európában, akár jegyének a 100%-a is visszatérítésre kerülhet.
A visszatérítés összege attól is függ, hogy a szolgáltató hibájából vagy valamilyen külső okból történt a késés. A szolgáltató hibájából történt késésnek számít, ha például a RegioJet járművének a meghibásodása okozta a késést.
A külső okokból származó késésnek számít minden külső tényező, pl.: rendkívüli időjárási helyzet, közúti- vagy vasúti építési munkálatok, határellenőrzés, orvosi beavatkozást igénylő helyzet vagy bármilyen hatósági ellenőrzés. Amennyiben mindkét típusú késésből keletkezett az utazás során, a hosszabb ideig tartó után jár a kompenzáció. A két késés nem kombinálható és nem összeadható, a kompenzáció mértéke legfeljebb a jegy árának 100%-a. A késések okáról és mértékéről utaskísérőink fogják tájékoztatni a fedélzeten.
Külső okokból bekövetkező késés | A szolgáltató hibájára visszavezethető késés |
---|---|
31 és 90 perc között a jegyár 25%-a | 31 és 60 perc között a jegyár 50%-a |
91 perc fölött a jegyár 100%-a | 61 perc felett a jegyár 100%-a |
Az időben érkezési garancia csak a STUDENDT AGENCY k.s. és a RegioJet a.s. által üzemeltetett járatokra vonatkozik és nem érvényes más szolgáltatók járataira (például SAD Prešov, stb.)
Az időben érkezési garancia nem vonatkozik az Ústí nad Labem-i kerület területén közlekedő vonatokra.
Nem talált választ a felmerülő kérdésére? Egyéni megoldást szeretne egy bizonyos felmerült szituációra? Küldjön egy e-mailt vagy hívjon a +420 222 222 221 telefonszámon.