Kosár
Az Ön kosara üres
Az utazás közbeni kényelem mindenkinek jár.

Az utazás közbeni kényelem mindenkinek jár.

Vonatainkon és buszainkon arra törekszünk, hogy kényelmet biztosítsunk minden utas számára. A vonatok rámpás hozzáféréssel vannak felszerelve, hogy biztonságos és egyszerű legyen a kerekesszékes utasok felszállása, és sárga buszainkon a kerekesszékek szállítása ingyenes szolgáltatásként vehető igénybe.


Csökkent mozgásképességű utasok a vonatokon

Mozdulatlan utasok szállítására kijelölt járművek a foglalási rendszerben kerekesszék szimbólummal vannak megjelölve (lásd kép), és a Standard osztályban találhatók.

Technikai okok miatt csak olyan kerekesszékes utasokat tudunk szállítani, akiknek szélessége nem haladja meg a 60 cm-t, és a teljes súlyuk (a klienssel együtt) nem haladja meg a 300 kg-ot. Sajnos elektromos kerekesszékek szállítását nem tudjuk vállalni. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy **standard expressz vonataink nem alacsonypad

### Az immobile utasok szállításának foglalási eljárása RJ és R kategóriás szolgáltatásokon

    A rámpánk használata

    1. A Přerov, Studénka, Ostrava-Svinov, Ostrava-Stodolní, Ostrava hl. n., Bohumín, Litoměřice, Lysá nad Labem, Poděbrady, Vyškov állomásokon szállítás lehetséges a rámpánkkal. A szállítást legalább 24 órával a vonat indulása előtt kell foglalni.

    2. A Vyškov és Suchdol állomásokra történő szállítás előzetes egyeztetéssel lehetséges. Ennek oka, hogy nincs garancia arra, hogy vonatunk olyan peronra érkezik, amelynek magassága megfelelő a rámpa használatához. Foglalás ezért legalább 24 órával az utazás előtt szükséges e-mailben a vozickari@regiojet.cz címen.

    3. Az R23 vonalon a Velký Osek, Stará Boleslav, Všetaty, Mělník, Štětí, Ústí nad Labem–Střekov, Ústí nad Labem západ állomásokon nincs lehetőség immobile utasok felszállására vagy leszállására.

    Olyan állomásokon, ahol a peron magassága nem teszi lehetővé a rámpánk használatát (Hranice na Moravě, Havířov, Brno hl. n., Ostrava hl. n., Břeclav, Česká Třebová, Olomouc, Svinov, Praha hl. n., Pardubice, Bratislava, Košice, Kysak, Nové Mesto nad Váhom, Piešťany, Poprad-Tatry, Považská Bystrica, Púchov, Trenčianská Teplá, Trenčín, Trnava, Vienna Hbf), külső platformot biztosítunk. Ezért telefonon fogjuk Önt felkeresni a foglalás megerősítése érdekében. Kérjük, foglaljon legalább 24 órával a szolgáltatás indulása előtt.

    Kivételes esetekben változások előfordulhatnak. Előre is elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért.

    A következő állomásokon sajnos nem lehetséges a mozdulatlan utasok szállítása, mivel sem a rámpáink, sem a külső platformok nem használhatók:

    Brno-Královo Pole, Brno-Židenice, Nezamyslice, Kojetín, Čadca, Vrútky, Martin, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Štrba, Spišská Nová Ves, Margecany, Bohumín (csak RJ vonalak), Bystřice, Český Těšín, Návsí, Opava, Ostrava hl. n. (csak RJ vonalak), Ostrava-Stodolní, Třinec - centrum, Zábřeh na Moravě, Bratislava-Vinohrady, Budapest, Déli pu, Gyor, Mosonmagyárovár, Vienna Meidling, Čop, Přemyšl, Krakow, Rzeszów, Budapest, Kellenfold

    Továbbá, az R23 vonalon a Velký Osek, Stará Boleslav, Všetaty, Mělník, Štětí, Ústí nad Labem–Střekov, Ústí nad Labem západ állomásokon nincs lehetőség immobile utasok felszállására vagy leszállására.

    • Foglalja le a jegyét ZTP/P tarifában.
    • Ezt követően a rámpát vagy platformot, illetve a felszállási/leszállási segítséget e-mailben rendelheti meg a vozickari@regiojet.cz címen vagy az alábbi gomb használatával.
    • Ha jegyet vásárol a jegypénztárainknál, a pénztáros rendelni fogja Önnek a mobil platformot vagy rámpát.
    • Mobil platform vagy rámpa rendeléséhez telefonon elérheti információs vonalunkat 6:00 és 23:00 között a +420 222 222 221 számon.
    • A foglalás során szükséges betartani a megadott határidőket.
    • Biztosítunk mobil platformot vagy rámpát a biztonságos felszálláshoz és leszálláshoz - online, telefonon vagy jegypénztárnál.
    • Érkezzen meg időben a menetrend szerint a vonat indulásához.
    • A személyzet előkészíti a platformot, hogy biztonságos és kényelmes felszállást biztosítson.
    • A RegioJet fedélzeti személyzete segítséget nyújt a felszállás során.
    • A felszállás után a fedélzeti személyzet rendelkezésre áll, hogy segítsen az ülőhely elfoglalásában.
    • Hasonlóan, a leszállási folyamatot is kezelik az érkezési állomáson.

További információért az állomások akadálymentességéről látogassa meg a Správa Železnic és a ŽSR weboldalakat.

Csökkent mozgásképességű utasok a buszokon

Szállítás személyes segítséggel

A korlátozott mozgásképességű és tájékozódási képességű utasok sárga buszainkon minden útvonalon szállíthatók, feltéve, hogy saját személyes segítővel rendelkeznek, aki segít a felszállásban és a leszállásban. A buszok nem akadálymentesek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fedélzeti személyzet nem nyújt segítséget. Köszönjük megértését.

Ingyenes kerekesszék szállítás

A kerekesszékek szállítása ingyenes. A kerekesszékeket összecsukott állapotban szállítjuk a csomagtérben. A korlátozott mozgásképességű és tájékozódási képességű utasok szállítására vonatkozó további feltételek a vonatkozó Szállítási Feltételekben találhatók.

Csökkent mozgásképességű utasok a buszokon