Kosár
Az Ön kosara üres

Időben vagy kedvezménnyel

Élvezze a RegioJet járatain utazást minden alkalommal! Késés esetén kompenzáció jár utasainknak.

Átlag feletti szolgáltatás mindenkinek, aki a RegioJet járatait választja

Mi, a RegioJet, folyamatosan törekszünk a szolgáltatási színvonalunk növelésére a vonatokon és a buszokon. Mindent megteszünk, hogy utasaink elégedettek legyenek. A legjobban az számít, hogy biztonságosan, időben és jó hangulatban érjen célba.

Garantáltan jár visszatérítés részben vagy egészben, akár busszal, akár vonattal később a célállomásra. Az időben érkezési garanciával, amely egyedülálló Európában, akár jegyének a 100%-a is visszatérítésre kerülhet.

Mekkora összeg kerül visszatérítésre? Ez egyszerű!

Lejjebb található egy táblázat, amelyben megtalálható, hogy milyen esetben mekkora visszatérítés jár. A visszajáró összeget automatikusan visszatérítjük – nincs szükség űrlap vagy jegyzőkönyv kitöltésére. Az így visszakapott összeget felhasználhatja egy későbbi utazásra vagy bármelyik ügyfélszolgálatunkon készpénzben is visszakérheti azt.

A szolgáltató vagy nem a szolgáltató hibájából történt a késés?

A visszatérítés összege attól is függ, hogy a szolgáltató hibájából vagy valamilyen külső okból történt a késés. A szolgáltató hibájából történt késésnek számít, ha például a RegioJet járművének a meghibásodása okozta a késést.

A külső okokból származó késésnek számít minden külső tényező, pl.: rendkívüli időjárási helyzet, közúti- vagy vasúti építési munkálatok, határellenőrzés, orvosi beavatkozást igénylő helyzet vagy bármilyen hatósági ellenőrzés. Amennyiben mindkét típusú késésből keletkezett az utazás során, a hosszabb ideig tartó után jár a kompenzáció. A két késés nem kombinálható és nem összeadható, a kompenzáció mértéke legfeljebb a jegy árának 100%-a. A késések okáról és mértékéről utaskísérőink fogják tájékoztatni a fedélzeten.

A szolgáltatás típusa az járat hosszának függvényében

A járat hossza nem több 1 óra 30 percnél.

Külső okokból bekövetkező késésA szolgáltató hibájára visszavezethető késés
31 és 90 perc között a jegyár 25%-a31 és 60 perc között a jegyár 50%-a
91 perc fölött a jegyár 100%-a61 perc felett a jegyár 100%-a


A következő járatokon érvényes

  • Brno-Olomouc
  • Olomouc-Zlín
  • Prága–Most
  • Prága–Liberec
  • Prága–Plzeň
  • Pozsony–Bécs

További információk

  • Az utazás hossza a mentrendben szereplő időpontok alapján kerül megállapításra.
  • A maximális visszatéríthető összes a jegy árának 100%-a.
  • Amennyiben buszzal utazna és a késésről már az indulás rendelkezésére áll erről az információ, ebben az esetben nincs lehetőség kompenzációra. Ebben az esetben a jegyek ingyenesen lemondhatóak (a késett busz érkezése előtt) vagy magvárhatja a buszt, de kompenzáció ebben az esetben nem jár.
  • Amennyiben vonattal utazik, abban az esetben is jár kompenzáció, ha erről előzetesen értesítve lett az indulási időpont előtt.
  • Vonatjegy vásárlása esetén, még amennyiben van is információ a késésről, további kompenzációra vagy kártérítésre (például más társaságok csatlakozó járatainak a jegyének megtérítésére) nincs lehetőség.

Az időben érkezési garancia csak a STUDENDT AGENCY k.s. és a RegioJet a.s. által üzemeltetett járatokra vonatkozik és nem érvényes más szolgáltatók járataira (például SAD Prešov, stb.)

Az időben érkezési garancia nem vonatkozik az Ústí nad Labem-i kerület területén közlekedő vonatokra.

Gyakran Ismételt Kérdések

  • A visszatérítést kérnem kell vagy automatikusan megkapom?

  • A RegioJet buszával utazom. Mikor nem vagyok jogosult kompenzációra?

  • A RegioJet buszával utazom. Mikor nem vagyok jogosult kompenzációra?

  • A RegioJet vonatával utazom. Mikor nem vagyok jogosult kompenzációra?

  • Jegyet vásároltam a RegioJet járatára, annak ellenére, hogy annak késéséről tájékoztatást kaptam, de a csatlakozásomat lekéstem. Kaphatok kártérítést a másik jegyre, amelyet így nem tudtam használni?

  • A közölt késés miatt, úgy döntöttem, hogy nem utazom a RegioJet vonatával. Ennek következtében a másik szolgáltatónál vásárolt jegyemet, amire átszálltam volna a RegioJet járatáról, nem tudom felhasználni. Jogosult vagyok kártérítésre?

  • 1. példa

  • 2. példa

E-mailben vagy személyesen szeretne megoldást a felmerülő problémára?

Nem talált választ a felmerülő kérdésére? Egyéni megoldást szeretne egy bizonyos felmerült szituációra? Küldjön egy e-mailt vagy hívjon a +420 222 222 221 telefonszámon.